Дистанційне навчання 6 клас

Дистанційне навчання 6 клас

Понеділок, 26 квітня

Українська мова. Повторити параграф 60, вивчити правило ст. 195. Виконати вправу 511.

Вівторок, 27 квітня

Українська література. Виразно читати байки ст. 234 - 235, ст. 238 - 240. Виконати тести, натиснувши на посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3617153

Зверніть увагу! Тести можна виконати лише сьогодні. У вас є лише одна спроба.

Четвер, 29 квітня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=kILmt_Bnj_c

Опрацювати параграф 62 (ст. 201 - 202) - правила та таблички.   Виконати вправу 529.

П'ятниця, 30 квітня

Українська мова. Повторити параграф 62. Виконати вправу з картки, поданої нижче. Фото роботи надіслати на перевірку до 18.00.


Українська література. Написати листа авторові байок Леонідові Глібову. Фото роботи надіслати на перевірку до 18.00.





Понеділок, 19 квітня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=mh0iKZoseKM

Опрацювати та вивчити таблицю ст. 191. Параграфи 60 - 64 - опрацювати правила про займенники щодо їх розрядів.

Виконати вправу 511.

Вівторок, 20 квітня

Українська література. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=WVrv5njiXUI&t=8s

Під час перегляду відео ставте на паузу та запишіть у зошит правила, а також коротко про Леоніда Глібова.

Четвер, 22 квітня

Українська мова. Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі на одну з тем: "Що я роблю для здійснення своєї мрії", "У чому полягає гідність людини", "Що важливіше - наполегливість чи скромність" з використанням займенників, що належать до різних розрядів. Обсяг твору - 1,5 сторінки. Фото роботи надіслати на перевірку до 18.00.

П'ятниця, 23 квітня

Українська мова. Опрацювати параграфи 60 - 64 (таблички, у яких показано відмінювання займенників). Виконати вправу, подану нижче. Фото роботи надіслати на перевірку до 17.00. 

 Вправа 1. Перепишіть прислів'я, подані в дужках особові займенники поставте у потрібному відмінку. Визначте особу, число, відмінок кожного займенника і запишіть поряд з ним у дужках.

1. Ви (я) просіть, а я cебе не хочу. 2. Ми з (ти), як риба з водою. 3. Комусь ніяково, а (я) однаково. 4. Є квас, та не для (ви)! 5. Ти розказуєш (він) про образи, а він (ти) про гарбузи. 6. Хоч поганий тин, та затишно за (він). 7. Лякали щуку, що в озері (вона) топить будуть. 8. Від неправди люди не мруть, та вже (вони) більше віри не ймуть. 9. Хата з дітьми — базар, без (вони) — пустка. 10. Тут кожен сам (себе) пан, живе за своїм законом. (Л. Костенко).

Українська література. Ст. 232 - 233, ст.236, ст. 239 - 240 - прочитати. Виконати письмово завдання 12 ст. 241. Фото роботи надіслати на перевірку до 17.00.



Понеділок, 12 квітня

Українська мова. Повторити параграфи 52 - 57, виконати вправу 496 (завдання ІІ.1 ). Фото роботи надіслати на перевірку.

На наступному уроці буде контрольна робота.

Вівторок, 13 квітня

Українська література. Ст.228 - 229 - опрацювати. Виконати письмово завдання 4, 5 ст. 230. Фото роботи надіслати мені на перевірку.

На наступному уроці буде контрольна робота. Знати зміст творів "Тореадори з Васюківки", "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", "Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9".

Четвер, 15 квітня

Українська мова. Контрольна робота.

П'ятниця, 16 квітня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=IsXx40DKpqM&t=187s

Опрацювати параграф 59, вивчити правила ст. 190. Виконати вправу 504.

Українська література. Контрольна робота.



Понеділок, 5 квітня

Українська мова. Повторити параграфи 52 - 56, вивчити правило про правопис порядкових числівників ст. 178. Виконати вправу 478 (завдання І,ІІ). Фото роботи надіслати мені на перевірку. 

Вівторок, 6 квітня

Українська література. Дочитати повість "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9" сторінки 186 - 227. Добре знати зміст повісті.

Четвер, 8 квітня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=H7SF0yqPj4o

Опрацювати параграф 57, вивчити правила. Виконати вправу 487. Фото роботи надіслати мені на перевірку.

П"ятниця, 9 квітня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на

 посилання https://www.youtube.com/watch?v=bgUS5RpLxTE

Повторити § 56-57. Скласти оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі. Фото роботи надіслати мені на перевірку.

Українська література. Виконати тести, натиснувши на 

посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7673360

Зверніть увагу! Тести можна виконати лише 9 квітня. У вас є одна спроба.

 Бажаю успіхів!



Понеділок, 29 березня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=Q-mGhdtz4jo

Опрацювати параграф 55 - 56. Виконати вправу 470.

Вівторок, 30 березня

Українська література. Виконати тести, натиснувши на посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6641291

Зверніть увагу! Тести можна виконати лише 30 березня. У вас є одна спроба. Бажаю успіхів!

Четвер, 1 квітня

Українська мова. Повторити параграфи 52 - 56. Виконати вправу 459, а також 

виконати самостійну роботу, натиснувши на посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1829495

Зверніть увагу! Тести можна виконати лише 1 квітня. У вас є одна спроба.

 Бажаю успіхів!

П"ятниця, 2 квітня

Українська мова. Уважно переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання  https://www.youtube.com/watch?v=iyEsMwVDQcI

Опрацювати правила на ст. 167, виконати вправу 497.

Українська література. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=h1FNLgLGdzs

Під час перегляду відео ставте на паузу та  зробіть короткі записи в зошит про Лесю Воронину.

Прочитати повість "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9" сторінки 186 - 227.



Понеділок, 22 березня

Українська мова. Написати твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського, І. Айвазовського. Обсяг 1 – 1,5 сторінки. Або за картиною, поданою у вправі 608 ст. 242. Перед написанням твору-опису картини опрацюйте матеріал, поданий нижче:

Репродукція – фотографічне або поліграфічне відтворення зображень друкованого тексту, творів живопису, карт, фотознімків, креслення і т. ін., відтворені поліграфічним способом.

 Твір-опис – це висловлювання, у якому розкриваються головні (суттєві) ознаки описуваного (предмета, тварини, природи, приміщення, зовнішності людини тощо.

Пейзаж – це вид зображення якоїсь певної місцевості, жанр живопису, в якому предметом зображення є природа.


Розгорніть підручник на ст. 242 вправа 608. Перед нами репродукція картини Федора Манайла «Золота осінь» .  За жанром це – пейзаж. Пейзаж має план: правий (те, що зображено справа), лівий (те, що зображено зліва), передній (те, що зображено ближче до глядача, майже в центрі картини), задній (те, що зображено далі від глядача).

Пам’ятка!

Як працювати над твором-описом природи за картиною

1.     1.Уважно розглянь картину.

2.    2.Визнач, що ти будеш описувати (дерева, небо, степ, ліс тощо).

3.    3. Випиши кожен елемент опису, підбери до них яскраві художні засоби.

4.    4. Опиши пору року, погоду, час дня чи вечора.

5.    5. Передай, у якому настрої була створена картина ( на твій погляд).

6.    6. Визнач, у яких тонах і кольорах художник передає опис природи.

7.    7. Передай свої емоції від побаченого на картині.

8.    8. Використовуйте по можливості такі слова і словосполучення, як милуватися, виглядати, простягатися, розстилатися; небо – яскраве, голубе, похмуре; повітря – прохолодне; земля – щільна, важка тощо.


План для твору-опису природи за картиною«Ф. Манайла «Золота осінь».

І. Репродукція картини Федора Манайла «Золота осінь».

ІІ.Опис природи на полотні:

1. Пора року.

2. Барви осені.

3.Час доби. 

4.Зображене на передньому( задньому)  плані.

5. Вбрання дерев.

6. Стан спокою.

7. Мої емоції від зображуваного.

ІІІ.Чим ця картина приваблює мене?

Фото написаного твору надіслати мені на перевірку до 25 березня включно.

Вівторок, 23 березня

Українська література. Дочитати повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" ст. 157 - 184. Добре знати зміст повісті.

Четвер, 25 березня

Українська мова. Дописати і скинути сьогодні мені на перевірку твір-опис природи за картиною (це стосується тих, хто ще не скинув).

Повторити параграфи 52 - 53.

П"ятниця, 26 березня

Українська мова. Переглянути обов"язково відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=o1EbBy6GG0k&t=22s

Опрацювати параграф 54 (правила, таблиці), виконати вправу 459.

Українська література. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=LxIX7amcJXQ

Написати в зошит характеристику героїв повісті "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" . Надіслати мені на перевірку фото роботи.



Вівторок, 9 березня

Українська література. Поділитися своїми враженнями про прочитані розділи повісті В.Нестайка "Тореадори з Васюківки" (можна у формі листа до В.Нестайка). Обсяг письмової роботи до 1 сторінки. Фото роботи надіслати мені у вайбер до 17.00. 

Четвер, 11 березня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=p11YSCc52zI&list=RDCMUCAxGITqXFNmV7PNCU82D_MA&start_radio=1&t=19s

Повторити правила на ст. 164, опрацювати параграф 53. Виконати вправу 446, фото виконаної вправи надіслати мені на перевірку до 16.00.

П"ятниця, 12 березня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=KQA_pa7d_Aw

Опрацювати табличку "Числівники за будовою" та правила ст. 167.

Виконати вправу 437 (завдання І, ІІ, ІІІ). 

Українська література. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=pZ2oe4fR4G0

Під час перегляду ставте на паузу та коротко запишіть у зошити про Ярослава Стельмаха.

Прочитати повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" ст. 157 - 184.



Понеділок, 1 березня 

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=52nNwyLHC9w

Повторити параграфи 40 - 50, виконати тестові завдання ст. 160 - 161. На наступному уроці буде к.р.

Вівторок, 2 березня

Українська література. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=HmwWzFfzGUk

Опрацювати ст. 154 - 156. 

Виконати тестові завдання за повістю "Тореадори з Васюківки", натиснувши на посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9891804

Зверніть увагу! Тести можна виконувати лише 1 раз і до 17.00 2 березня. Скрін із результатом надіслати мені. Якщо ви виконаєте тест двічі, то програма мені повідомить про це.

Четвер, 4 березня

Українська мова. Контрольна робота.

П"ятниця, 5 березня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=ugwcdxocfpU

Опрацювати параграф 52, вивчити правила. Виконати вправу 436.

Українська література. Переглянути відеоматеріал до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=7v9GGuv4Nc0

Написати в зошит характеристику Яви та Павлуші (вказати позитивне та негативне в їх поведінці).


Понеділок, 18 січня

Українська мова. Повторити параграфи 34 - 38, підготуватись до контрольної роботи. Виконати вправу 323, "Готуємося до контрольного оцінювання" ст. 124 - 125. Фото домашньої роботи надіслати.

Вівторок, 19 січня

Українська література. Переглянути відеоматеріал до уроку, натиснувши на посилання   https://www.youtube.com/watch?v=3Gbl1Q6Njn0

Переглядаючи відео, зробити короткі записи про життя і творчість Станіслава Чернілевського в зошит. 

Опрацювати ст. 78 - 80 підручника. Виразно читати поезії ст.79.

Четвер, 21 січня

Українська мова. Контрольна робота.  Завдання скину в групу о 12.05.

П"ятниця, 22 січня

Українська мова. Переглянути відеоматеріал до уроку, натиснувши на посилання   https://www.youtube.com/watch?v=gJFY1qlaoLM

Опрацювати параграф 40, вивчити правила. Виконати вправу 333.

Українська література. Переглянути відеоматеріал до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=BDPGwWujOpU

Опрацювати ст. 82 - 83, виразно читати поезію "Жар-птиця". Підготувати усні відповіді на питання 4, 5, 6 на ст. 85.



Понеділок, 11 січня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=lBy3C57W0sc

Опрацювати параграф 35 ст. 113 - 114, виконати вправу 299.

Вівторок, 12 січня

Українська література. Прочитати повість Євгена Гуцала "У гаї сонце зацвіло", натиснувши на посилання, тому що в підручнику цього твору нема https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=4441

Четвер, 14 січня

Українська мова. Переглянути відеоматеріал до уроку, натиснувши  на посилання https://www.youtube.com/watch?v=2lQxxc2fVQ4

Опрацювати параграф 38, виконати вправу 321 (вправу виконувати після перегляду відео).

П"ятниця, 15 січня

Українська мова. Опрацювати ст. 226 - 227, виконати впр. 593 (усно), впр.595 (письмово). Фото роботи надіслати до 17.00

Українська література. Прочитати оповідання Володимира Винниченка "Кумедія з Костем".   https://www.youtube.com/watch?v=tH2yAJMRY_

І СЕМЕСТР

Понеділок, 14 грудня

Українська мова. Переглянути відеопояснення, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=cr5_RcmYFDQ

Опрацювати параграф 32, виконати вправу 268. Підготуватися до контрольної роботи - повторити параграфи 22 - 32.

Вівторок, 15 грудня

Українська мова. Контрольна робота. Завдання скину в групу о 13.00.

Українська література. Переглянути відеоматеріал до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=EK6UAYPKnjY

Переглядаючи відео, ставте на паузу і зробіть записи в зошит про В.Винниченка. Дочитати оповідання "Федько-халамидник".

Четвер, 17 грудня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=vOuH4LluPHY

Опрацювати параграф 34, виконати вправу 286 (завдання 1,2). Фото вправи надіслати мені у вайбер до 18.00

П"ятниця, 18 грудня

Українська мова. Опрацювати параграф 33, виконати вправу 276.

Українська література. Ст. 75 - 76 - опрацювати. Виконати письмово 

завдання 1 ст. 75. Фото роботи надіслати мені у вайбер до 18.00.



Понеділок, 7 грудня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання      https://www.youtube.com/watch?v=I_Sa4hVL9mo

Опрацювати параграф 29, виконати вправу 250.

Вівторок, 8 грудня

Українська мова. Опрацювати тему 8 ст. 234. Виконати вправу 600 письмово.

Укранська література. Контрольна робота. 

Четвер, 10 грудня

Українська мова. Опрацювати параграф 30 (звернути увагу на таблички й правила). Виконати вправу 258.

П"ятниця, 11 грудня

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=QCPMD3xdo9E

Опрацювати параграф 31, виконати вправу 263. Фото роботи надіслати мені у вайбер сьогодні до 18.00.

Українська література. Прочитати оповідання В.Винниченка "Федько-халамидник" ст. 56 - 74.







Понеділок, 23 листопада

Українська мова. Контрольна робота. Завдання скину в групу о 9.55.

Вівторок, 24 листопада

Українська мова. Переглянути обидва відеопояснення, натиснувши на перше посилання https://www.youtube.com/watch?v=VVkwIpeWfGs  - матеріал про частини мови. Матеріал про іменник https://www.youtube.com/watch?v=rMXfy9NmD4Y

Завдання ті , що у відео виконуєте усно.

Опрацювати параграфи 22, 23. Виконати вправу 190. 

Українська література. Виконати завдання, натиснувши на посилання https://learningapps.org/4081702

Накреслити в зошиті табличку і заповнити її. Фото домашньої роботи з літератури, а також скрін тестів  надіслати мені сьогодні до 17.00.



Четвер, 26 листопада

Українська мова. Ст. 80 - опрацювати, вивчити правила, параграф 24 - вивчити правила. Виконати вправу 202. 

П"ятниця, 27 листопада

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=-8jXMuHDb84

Опрацювати параграф 25, виконати вправу 218 (завдання 1,2). Фото вправи надіслати мені у вайбер до 18.00.

Українська література. Написати вітальне слово одному із героїв твору "Джури козака Швайки" (на вибір),  опрацювавши картки, подані нижче. Фото роботи надіслати мені у вайбер до 18.00.









Понеділок, 16 листопада

Українська мова. Повторити параграф 18, виконати вправу 151 (завдання 1,2).

Вівторок, 17 листопада

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання   https://www.youtube.com/watch?v=C4cpJmp6zLM

Опрацювати параграфи 19 - 20, виконати вправу 165 (завдання 1, 2).

Українська література.  Контрольна робота. Завдання в групі.

Прочитати в інтернеті другу частину роману "Джури козака Швайки" Володимира Рутківського "На козацьких островах", натиснувши на посилання    https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13790


Четвер, 19 листопада

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=dspghm8pkPo

Повторити параграфи 19 - 20, після перегляду відеопояснення виконати вправу 166. Дібрати і записати 12 слів для словникового диктанту на різні правила написання складних слів. Фото виконаної домашньої роботи надіслати мені сьогодні до 17.00

П"ятниця, 20 листопада

Українська мова. На наступному уроці пишемо к.р. Повторити параграфи 16 - 20, виконати тестові завдання ст. 72, а також виконати завдання, натиснувши на посилання  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7463566

Фото виконаного завдання, а також скрін виконання тестів за посиланням надіслати мені сьогодні у вайбер до 17.00. Зверніть увагу! Посилання на тести працює лише до 20.00  20 листопада. Є лише 1 спроба виконання, тому будьте уважні. 

Українська література. Переглянути відео, натиснувши на посилання https://youtu.be/gEESdOpwB0I

Дочитати "На козацьких островах" або прослухати аудіокнигу, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=oFkFoTtV1fI





Понеділок, 2 листопада 

Українська мова 6 клас. Опрацювати ст. 243, вправа 609 - прочитати зразок тексту-роздуму. Написати твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі на одну із тем: "Чому я пишаюся своїм товаришем", "Який вчинок можна вважати героїчним", "У яких вчинках виявляється людська шляхетність" з використанням фразеологізмів. Обсяг 1 - 1,5 сторінки. Фото робіт надіслати мені у вайбер. Бажаю успіхів! 


Вівторок, 3 листопада

Українська мова. 

Прочитайте текст. Визначте тему й основну думку висловлювання. Поясніть назву тексту. До якого типу і стилю мовлення він належить?


Гіркий урок

   ...В автобусі Марина зайняла зручне місце, ввімкнула плеєр і безтурботно поринула у свої мрії. На одній із зупинок увійшла і стала якраз біля неї літня жінка з важкими сумками. Пасажири просили дівчину поступитися місцем. Та Марина вдала, що не чує. А лиш зверхньо подумала: «Невелика пані, якщо з торбами носиться».

    ...Увечері Марина з матір'ю та батьком пішли в гості до нових сусідів, які справляли новосілля і запросили їх із цієї нагоди.

     Двері відчинилися. На порозі стояла... жінка, яку Марина так образила своєю нечемністю в автобусі, а на столі було частування з тих самих важких сумок. Марина ладна була крізь землю провалитися. Мати вихваляла перед новою сусідкою свою доньку, розказувала, яка вона вихована та скромна, і вчиться добре, і вдома допомагає. І кожне мамине слово, як насмішка, стьобало дівчину. А сусідка спокійно, але з докором дивилась їй у вічі. Той погляд запам'ятався Марині на все життя.

      Часом потрібен гіркий урок, щоб людина зрозуміла, що причиною багатьох її неприємностей і життєвих невдач є елементарна невихованість.

(За А. Паламарем).

Дайте відповіді на запитання і виконайте завдання (УСНО)

1. Про який випадок ідеться в тексті? Чи можна вважати його типовим для нашого буденного життя?

2. Розкажіть про несподіванку, яка чекала на Марину вдома.

3. Якою ви уявляєте нову Маринину сусідку? 

4. Як реагувала нова сусідка на слова Марининої мами? Як це характеризує жінку?

5. Оцініть поведінку Марини: а) в автобусі; б) у гостях у сусідки.

6. Який висновок можна зробити з прочитаного?



Самостійно складіть простий план переказу та запишіть у зошит.

Підготувати усний переказ тексту.


Українська література. Ст. 35 - 41 - прочитати, обов"язково переглянути відеопояснення до уроку (натисніть на посилання нижче)   

https://youtu.be/0sgpjLT3aVo



Четвер, 5 листопада

Українська мова. Перегляньте відеопояснення нової теми, натиснувши на посилання    https://www.youtube.com/watch?v=UeCfaN21-7k

Опрацюйте параграфи 12 - 13, вивчіть правила. Виконайте вправу 96 - спишіть речення, підкресліть усі члени речення. 


П"ятниця, 6 листопада

Українська мова. Повторити параграфи 12 - 14, тому що на наступний урок контрольна робота. Виконати завдання (подібні завдання будуть на контрольній роботі). 

1. Фразеологізмами є всі вислови, ОКРІМ

А  підлити олії в огонь

Б   гра з вогнем

В   прийняти вогонь на себе

Г   залити вогонь водою


2. Фразеологізмами є всі вислови, ОКРІМ


А   болять ноги

Б   ледве волочити ноги

В   перевернути з голови на ноги

Г   простягнути ноги


3. Фразеологізм наведено в рядку


А   показати руки

Б   схрестити руки

В   скласти руки

Г   зігнути руки


4. Джерело походження кожного фразеологізму – мова людей певної професії, ОКРІМ


А   ні риба ні м'ясо

Б   шите білими нитками

В   дати задній хід

Г   як нитка за голкою


5. У фразеологізмах дерти … шкур, … п’ятниць на тиждень, … мішків гречаної вовни  замість крапок має бути слово


А   шість

Б   сім

В   вісім

Г  дев’ять


6. У реченні  Мене тут усі знають замість виділеного слова доречний фразеологізм


А   скажена собака

Б   ніяка собака

В   бита собака

Г   кожна собака


7. Який фразеологізм «заховався» на малюнку 


8. Укажіть неправильне тлумачення фразеологізму


А накивати п’ятами – побити ногами

Б   в пух і прах - знищити

В   ні пари з уст - мовчати

Г   крокодилячі сльози – нещирість почуттів


9.Утворіть фразеологізми

1 бити лихом об                                А   коліна

2 тримати носа за                              Б   солі

3 море по                                            В   землю

4 з’їсти пуд                                         Г  цукру

Д вітром

Прочитайте текст. Виконайте текст 10 і 11 до нього

(1) На мою думку, подруга вже з першої розмови повинна привернути мою увагу, запасти мені в серце. (2) Бути ввічливою, щирою, не ображати інших.  (3)Хлібом і сіллю в нашій дружбі має бути гарне ставлення, цікаві розмови та пригоди, а не одноманітні сірі будні. (4) Подруга має бути гостра на язик, але ні в якому разі не обмовляти, говорити що попало. (5) Вона повинна чітко висловлювати  думки, бути цікавим співрозмовником.

10. Немає фразеологізму в реченні


А   першому

Б   третьому

В   четвертому

Г   п’ятому

11. Фразеологізм із значенням «дотепний(а)» є в реченні

А   першому

Б   третьому

В   четвертому

Г   п’ятом

12. Підкресліть фразеологізми як члени речення.

Ця подія відбулася за царя Гороха. Усі звернули увагу, що Катруся розповідала похапцем, пяте через десяте. Після важкого дня я не чув ні рук ні ніг. До землі обітованої було рукою подати.


Українська література. Ст. 43 - 45 прочитати.


Понеділок, 9 листопада

Українська мова. Пишемо к.р. о 10.00 - 10.45. Завдання кину у вайбер.


Вівторок, 10 листопада

Українська мова. Опрацювати параграф 16, вивчити правила. Виконати вправу 124.

Українська література. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на покликання https://www.youtube.com/watch?v=YQ_yMEvaUHc

Вивчити напам"ять поезію "Думка" ст. 44.


Четвер, 12 листопада

Українська мова.  Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання   https://www.youtube.com/watch?v=FEbUVFILOC4

Опрацювати параграф 17, вивчити правила. Виконати вправи 133, 146.


П"ятниця, 13 листопада

Українська мова. Переглянути відеопояснення до уроку, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=wED2rLVoyIs   (не звертайте увагу, що вчитель звертається до п"ятикласників).

Опрацювати параграф 18, вивчити правила. Виконати вправу 154.


Українська література. Переглянути відеоматеріал, натиснувши на посилання https://www.youtube.com/watch?v=WA3QzGeS0ng

Ст. 45 - 47 - прочитати. Повторити ст. 28 - 47, буде к.р. на наступному уроці. Завдання скину в групу "Українська 6".

Немає коментарів:

Дописати коментар