https://docs.google.com/document/d/1VfLiJSATHYkIFnJEq36KF977ckhh_cmbkOa3fGl_Oc8/edit?usp=sharing
АНКЕТА
учасника І туру
Всеукраїнського
конкурсу "Класний керівник року – 2015"
1.
Прізвище, ім’я, по батькові - Х арченко Тамара Василівна
2.
Дата народження - 20.10.1979 р.
3.
Повна домашня адреса з поштовим
індексом, телефон, e-mail - 23210
вул. Першотравнева, буд. 19 смт. Стрижавка Вінницький район Вінницька область, моб.
тел. 0680534476, e-mail: harchenkotoma79@gmail.com; блог класного керівника:
harchenkotoma79.blogspot.com
4.
Освіта, спеціальність за дипломом - вища,
учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури та англійської мови
5.
Місце роботи (повна назва, адреса,
телефон закладу, e-mail) Лаврівська
середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів, вул. Леніна, 3 с. Лаврівка
Вінницький район Вінницька
область, тел. 58-95-26, e-mail:
lvr@vnedu.vn.ua
6.
Стаж роботи: педагогічний 16 років; класним керівником 14
років
7.
Кваліфікаційна категорія спеціаліст І категорії
8.
Звання
немає
9.
Державні нагороди, відзнаки (обов’язково
рік нагородження): грамота відділу освіти
2008р., подяка Вінницької районної ради 2010 р., грамота відділу освіти
Вінницької РДА Вінницький РНМК 2010 р., 2013 рік - грамота відділу освіти
Вінницької РДА, 2013 рік - грамота відділу
освіти Вінницької РДА, 2014 рік грамота відділу освіти Вінницької РДА.
10. Проблема (тема), над якою працюю як класний
керівник - “Формування громадянина, патріота, духовно і морально зрілої
особистості”
11. Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуються: проектні технології, ігрові технології, комп′ютерні
технології, колективні творчі справи.
12. Навчальна література, якою користуюсь як класний
керівник:
Журнал «Класному
керівнику».
Концепція національно-патріотичного
виховання молоді (Електронний ресурс). —http://osvita.ua.
Сухомлинський В. О.
Сто порад учителеві. - К., 1982.
13. Моє педагогічне кредо: “Класне
керівництво – це не робота, це спосіб життя”.
14. Власний особистісний і педагогічний портрет
Говорять, що учитель — артист своєї справи, але глядачі не зустрічають і
не проводять його оваціями. Говорять, що учитель — скульптор, але його роботи
до певного часу ніхто не бачить, окрім нього самого. Учитель — це лікар, але
його пацієнти рідко дякують за лікування, та і лікуватися не дуже прагнуть. Де
ж черпати цьому артисту-скульптору-лікареві натхнення, коли ти ще і не просто
учитель, а класний керівник?
Відповідь: у дітях, яких тобі довірили . Адміністрація, призначивши
класним керівником, батьки, які з надією вірять, що ви станете для їх дитини
другою мамою чи татом або і мамою, і татом разом.
То ж кажу собі кожного 1 вересня або раніше: «Бувають керівники великі, дуже великі, керівники
підприємств, держав, організацій. А я — класний керівник, і це
звучить гордо. Саме від мене залежить, яким змістом наповниться шкільне життя моїх вихованців і
на скільки вони будуть щасливими. І якщо українській мові та літературі я навчу по-справжньому декількох дітей, то зробити щасливими можу значно
більше, бо маю життєвий досвід, принципи, оптимізм Учителя.»
У своїй роботі використовую найрізноманітніші
інноваційні форми роботи та технології, які допомагають згуртувати, зацікавити,
виховати моїх учнів. Особистим прикладом,
поведінкою, способом життя намагаюсь побудувати такі взаємовідносини
у колективі, щоб кожна дитина відчувала
свою значущість, потребу у колективі та мою любов до них.
15. Даю згоду на внесення інформації в базу даних
та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з
можливим редагуванням.
09.11.2015 р. Підпис
___________
3 додаток, презентації, виховні години, фотоматеріали відповідно до наказу не знайшла???
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити