Конкурс "Класний керівник року - 2015"

учасника І туру  
Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник року –  2015"
1.     Прізвище, ім’я, по батькові -   Х арченко Тамара  Василівна
2.     Дата народження - 20.10.1979 р.
3.     Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail - 23210 
вул. Першотравнева, буд. 19  смт. Стрижавка  Вінницький район  Вінницька область,   моб. тел. 0680534476, e-mail: harchenkotoma79@gmail.com; блог класного керівника: harchenkotoma79.blogspot.com
4.     Освіта, спеціальність за дипломом - вища, учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури та  англійської мови
5.     Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail) Лаврівська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів, вул. Леніна, 3  с. Лаврівка  Вінницький район  Вінницька область, тел. 58-95-26, e-mail: lvr@vnedu.vn.ua
6.     Стаж роботи: педагогічний   16 років; класним керівником 14 років
7.     Кваліфікаційна категорія         спеціаліст І категорії
8.      Звання   немає
9.     Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження): грамота відділу освіти  2008р., подяка Вінницької районної ради 2010 р., грамота відділу освіти Вінницької РДА Вінницький РНМК 2010 р., 2013 рік - грамота відділу освіти Вінницької РДА,  2013 рік - грамота відділу освіти Вінницької РДА, 2014 рік грамота відділу освіти Вінницької РДА.
10.   Проблема (тема), над якою працюю як класний керівник - “Формування громадянина, патріота, духовно і морально зрілої особистості”
11.   Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: проектні технології, ігрові технології, комп′ютерні технології, колективні творчі справи.
12.   Навчальна  література, якою користуюсь як класний керівник:
Журнал «Класному керівнику».
Концепція національно-патріотичного виховання молоді (Електронний ресурс). —http://osvita.ua.  
Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві. - К., 1982.  
13.   Моє педагогічне кредо: “Класне керівництво – це не робота, це спосіб життя”.
14.   Власний особистісний і педагогічний портрет
Говорять, що учитель — артист своєї справи, але глядачі не зустрічають і не проводять його оваціями. Говорять, що учитель — скульптор, але його роботи до певного часу ніхто не бачить, окрім нього самого. Учитель — це лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування, та і лікуватися не дуже прагнуть. Де ж черпати цьому артисту-скульптору-лікареві натхнення, коли ти ще і не просто учитель, а класний керівник?
Відповідь: у дітях, яких тобі довірили . Адміністрація, призначивши класним керівником, батьки, які з надією вірять, що ви станете для їх дитини другою мамою чи татом або і мамою, і татом разом.
То ж кажу собі кожного 1 вересня або раніше: «Бувають керівники великі, дуже великі, керівники підприємств, держав, організацій. А я — класний керівник, і це звучить гордо. Саме від мене залежить, яким змістом наповниться шкільне життя моїх вихованців і на скільки вони будуть щасливими.  І якщо українській мові та літературі я навчу по-справжньому декількох дітей, то зробити щасливими можу значно більше, бо маю життєвий досвід, принципи, оптимізм Учителя.»
   У своїй роботі використовую найрізноманітніші інноваційні форми роботи та технології, які допомагають згуртувати, зацікавити, виховати моїх учнів. Особистим прикладом, поведінкою, способом життя намагаюсь побудувати такі взаємовідносини у колективі, щоб кожна дитина відчувала свою значущість, потребу у колективі та мою любов до них.     
15.   Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

09.11.2015 р.                                                               Підпис ___________




2 коментарі:

  1. 3 додаток, презентації, виховні години, фотоматеріали відповідно до наказу не знайшла???

    ВідповістиВидалити